דפרון מחברות ממותגות

מחברות ממותגות של דפרון

מחברות ממותגות של דפרון : חברת דפרון התמחתה לאורך השנים בייצור מיוחד של מחברות ממותגות עבור חברות שונות. המחברות הממותגות הינן מחומרי גלם שונים,הסטדנדרטיות שבהן הינן מכריכה קשה 2 מילימטר אותה עוטפים בתדביק של נייר כרומו 135 גרם מודפס לרוב בפרוצס+למינציה מט או למינציה מבריקה. ורסיה נוספת של מחברות ממותגות הינן מחברות ספירלה בכריכה רכה לרוב 300 גרם כרומו, או לחילופין כריכת דופלקס 250-300 גרם. כמו כן ישנן מחברות עם סגירת ספר בהדבקה חמה או בתפירת פשתן בעלות מראה קלאסי ויוקרתי מכריכה קשה של קרטון, או לחילופין מחברות דמוי עור או מחברות דמוי בד אשר המיתוג עליהן נעשה על ידי הטבעה ולא בהדפסה או לעיתים בהדפסת משי. היתרון של מחברות ממותגות הוא היותן כלי פרסומי לקידום מכירות שהוא גם שימושי מאוד ונשאר בידי המקבל לאורך זמן רבף כאשר בכל שימוש בו הוא ניתקל בלוגו ובפרטי החברה שהעניקה לו את המחברת, פרסום לאורך זמן שלא יסולא בפז. לאורך השנים ייצרה דפרון מעל 250 סוגים שונים של מחברות ממותגות למאות חברות במששק הישראלי, חברות הייטק, חברות ביוטכנולוגיה, חברות תרופות, בנקים, משרדי ממשלה, עסקים פרטיים, בתי השקעות ופיננסים ועוד.

מחברות כריכה קשה ממותגות

מחברות כריכה קשה ממותגות כפי שציינתי הינן חלק מהנישה הנקראת מחברות ממותגות. ניתן להשיג מחברות כריכה קשה ממותגות בכמה ואריציות: מחברות ספירלה כריכה קשה עשויות מקרטון עבה, מחברות בסגירת ספר , הדבקה חמה ותפירת פשתן מכריכת קרטון עבה, עם תדביק של נייר כרומו 135 גרם או נייר דמוי בד. וכן מחברות כריכה קשה דמוי עור עשויות מחומר הנקרא סקאיי או מחברות PU. נייר הפנים לרוב הוא 80 גרם לעיתים 90 גרם נ"ע או לפי בקשה נייר ממוחזר עם או בלי הדפסה, כאשר ההדפסה נעה בין הדפסת צבע אחד עד להדפסת פרוצס.  הגדלים הסטנדרטיים הם: גודל A-5 שהוא הסטנדרטי ביותר, גודל 17*24 שהוא הגודל הנפוץ והמקובל בארצות הברית, גודל A-4 הגדול וגודל A- הקטן בחבורה שהוא בעצם פנקס.

מחברות ספירלה ממותגות

מחברות ספירלה ממותגות מיוחסות לרוב למחברות כריכה רכה, מחברות סטדנרטיות יותר הבאות בגדלים של A-4 הגדול A-5 הבינוני וA-6 הקטן שהוא פנקס. הכריכה היא לרוב כריכת כרומו 300 גרם מודפסת בפרוצס או כריכת דופלקס או בריסטול אמריקאי 250-300 גרם. נייר הפנים מודפס לרוב בשורות רגילות לעיתים לשם המיתוג מודפס גם בלוגו או בפרטי החברה ואז ההדפסה היא בכמה צבעים.

מחברות פרסונליות עם שמות ותמונות

מחברות פרסונליות הינן נישה ייחודית בה על גבי המחברת מודפסים פרטיו של המזמין, או של כל מי שנתבקש כגון שמו המלא, תמונה שלו, משפט שלו או כל מידע אחר משתנה. המחברות הממותגות הפרסונליות הינן ייחודיות ומודפסות במכונה דיגיטלית אשר מאפשרת הדפסה שונה בכל גיליון בהתאם לשם או לתמונה המשתנה. היתרון של מחברות פרסונליות הוא היחס האישי והיחס להעדפה והייחודיות של כל אחד ואחת שבאים לידי ביטוי בהדפסה על המחברת שלהם.

מחברות ממותגות, מחברות כריכה קשה ממותגות  מחברות פרסונליות ממותגות  מחברות ספירלה ממותגות